نفس مامان و بابا سایان جوننفس مامان و بابا سایان جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس سایان

این چند روز

1392/10/30 15:50
نویسنده : مامان سمیرا
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من..

این چند روز هوا بهتر شده و ما هم از این فرصت استفاده کردیم و صبح چمعه با مهسا جون رفتیم شهر بازی تا بهت گفتم میخواییم بریم اینقدر ذوق کردی و طبق معمول کیفت رو برداشتی خوراکی گذاشتی و و هول شده بودی میگفتی اسکوترمم ببرمم؟؟توپم ببرم؟؟

کلی کیف کردی و با اسکوتر بازی کردی و توب بازی و بعدش تو چمنهای خشک شده غلت زدی و حسابی بهت خوش گذشت

یه روز هم با پارسا جون بردمتون پارک پاندا و کلی بپر بپر کردی و سرسره بازی و تاب بازی میخوام هفته ای چند بار ببرمت پارک سرپوشیده تا انرژیت تخلیه بشه چون تو خونه یا مشغول کارتون نگاه کردنی یا بازی با تبلت و اینو اصلا دوست ندارم

روز یکشنبه هم دوباره رفتیم پارک شهربازی هوا یکم خنک بود و باد میومد واسه همین یه کوچولو بازی کردی و زودی برگشتیم هرچند دوست نداشتی بیای ولی سرمای هوا اجازه نمیداد بیشتر بمونیم

اینم عکسهای این چند روز

 

از بس ذوق زده بودی که نزاشتی یه عکس درست حسابی ازت بگیرم

 

عاشقتم یکی یه دونه من

نفس من

بهترین آهنگ زندگی من...

تپش قلب توست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)