نفس مامان و بابا سایان جوننفس مامان و بابا سایان جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس سایان

سایان در برنامه لبخند پرشین تون

1392/6/9 17:41
نویسنده : مامان سمیرا
1,974 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مو فر فریه من...

چند روز پیش بیرون بودیم بابا زنگ زد که یکی از دوستاش تورو تو برنامه لبخند پرشین تون دیده

 حدود دو ماه پیش کلیپت رو واسه برنامه لبخند فرستاده بودم با خودم گفتم شاید تو این مدت نشون داده ندیدیم واسه همین پیگیرش نشدم که خوشبختانه یکی دید و بهمون خبر داد اگرنه نمیدونستیم که پخش شده و روز بعد تکرارش رو دیدیم

اول که خودت رو دیدی هیچ عکس العملی نشون ندادی ولی بار دوم که دیدی کلی ذوق کردی و میخوابی و لباست رو میزنی بالا و کمرت رو تکون میدی و میگی ببین سایان اینطوری میلقصه

این فیلم رو وقتی 119 روزه بودی ازت گرفتم وقتی میزاشتمت زمین تند تند ا کمرت و پاهات رو تکون میدادی و میرقصیدی و منم با گوشی روش آهنگ شمالی گذاشتم خیلی به اینجور رقصیدنت میومدخنده

عاشقتم وروجک دوست داشتنیه من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)